Antalya ve Alanya Gezisi

478

Lezzet Tramvayı  Bayram Tatilinide ekleyerek uzunca bir  tatile Akdeniz Bölgesine Antalya ‘ ya gitti . Antalya ‘da   ne mi yaptı bol bol yüzdü . Gerçekten  görmeye değer  yerleri ve gidilmesi gereken mekanları ziyaret ederek  vaktini  geçirdi.

Mesela ilk olarak gittiği mekan  yolda gelen süpriz bir telefon ile   Köprülü Kanyonda  Rafting yapmaya gitmemizdi.    Raftingi ilk olarak tehlikeli olduğu için istemedim. Ama  2.5 yaşındaki  çocuklarında raftinge katıldığını görünce   kızımıda raftinge götürme kararı aldık. Raftingte toplam  8 kişiydik. Rafting çok heyecanlı oduğunu söyleyebilirim. Gitmeyen kişilere  şiddetle tavsiye edilir.  :))

Tatilimizn 2.gününde   durak  ,  Antalya  KarpuzKaldıran Askeri  Kamp  ‘tı . Kampı tercih etmemizin sebebi ise ilk olarak kızımız küçük olduğu için ,  ortam  tam ona göreydi. Gündüzleri deniz , akşam üstü ve  akşamları  gezme modundaydık. Akşam gidilen  duraklardan bir tane ise KALE İÇİ .  Antalya’ya her gittiğimde bıkıp usanmadan gittiğim bir mekan. Eski evlerin arasında gezerken kendimden  geçtiğim çok olmuştur.

Birde Kale içine giden  duraklardan bir tanesi de  her akşam   saat 21:00 ‘de   CUMHURİYET MEYDANINDA  gerçekleşen   Su Dansı  idi. Su dansını  Ama ben bu sene öğrendim. Hemen o akşam kızımında görmesini istediğim için gittik. ve seyrettik  Gösteri klasik  müzik eşliğinde  20 dk.  kadar sürüyor . Dansı seyrederken  daldığınız bile oluyor .:)

Birde   LARA da Kum müzesini atlamamak gerekiyor.Ne zaman  Antalya’ ya gitsem  müzeyi kızım ile  birlikte ziyaret ederiz. Her sene değişik temalar üzerine kumdan değişik heykeller yapılıyor  bakarken hayran kalıyorsunuz.

Tabi Antalya demişken  bir de yat gezisi yapmak gerekir değil mi ? Bu sene  PHASELIS   ‘  e  ailece bir yat gezisi yaptık. Deniz mükemmel. Gidilen  yerler arasında Ay ışığı Plajı , Kiriş  Koyu ve Phaselis  vardı.  Phaselis  ‘ e geldiğimizde  yatın  dörtte biri  antik kenti keşfe gitti . Ama biz ailece yüzmeyi tercih ettik.Bir akşam da  Kampın açık hava sinemasına  DUGUN DERNEK   sinemayı seyrettik. 2.seyretmeme rağmen filmde kahkahalar ile    sinemayı    inlettik. Ertesi gün  Antalya da Sosyete Pazarına gitmeden de olmaz diyerek  Şirinyalı ‘da kurulan Sosyete Pazarına uğradık. Fiyatlar uygun. Genelde Turist akın ediyor.

Sadece  Antalya ile  sınırlı kalmayarak bir sabah  ise erkenden yola çıkarak Side   Jandarma Kampına gittik.  Bu kamp benim favori mekanım olup   muazzam   temiz ve  hizmet kalitesi mükemmel bir yer.  Çevre bakımı süper.Kampı sevmem deki sebep ise  ; Palmiye ağaçlarından başka ağacın kampta olmaması 🙂    Yalnız Sidenin denizi  çok dalgalı   yüzmekte zorlanıyorsunuz .Dalgalar  ile sürekli hoplayarak oyun oynamak en  ideali  🙂  Side  ‘de bir süpriz ile karşılaştık. İstanbul ‘dan arkadaşlar ile karşılaştık. Tabi akşama kadar koyu muhabbet sayesinde   geç vakitlere kadar kamptan çıkamadık. 🙂

Bir kaç akşam ise   yine Antalya kampı seçtik.  Normalde  yaz aşkı derler ya , bende  bu sefer   ailece  yaz  arkadaşlıkları kurduğumuzu söyleyeceğim. Çocuklar sayesinde   Ailece kurduğumuz arkadaşlar ile  gündüz deniz  ,akşam  ise sohbetler çok güzel oluyordu.:)

Tabi bu sırada  İstanbul ‘da  genelde telefonda konuşup  çok fazla görüşemediğim fakat 2 senedir Antalya’da  yaşayan İngilizce Öğretmenim ile görüşmem ise mükemmeldi.

Bayram haftası ise   yine çok fazla yüzmekten ibaretti Ayrıca Alanya ‘ da  3-4 günlük  bir  tatilimiz de oldu.  Alanya  ‘ ya  en son   14 sene önce gitmiştim. Tabi denizi tercih etmemizden ötürü çok fazla gezemesekte   Sahildeki SEA GARDEN  BEACH  CLUB ‘ u tavsiye edemeden geçemeyeceğim. Servis ve hizmet kalitesi mükemmel . Eğer  Alanya ‘ ya  yolunuz düşerse   SEA GARDEN  a uğrayarak  kızartma yemenizi şiddetle tavsiye  ederim. Sosunu mükemmel  yapıyorlar 🙂

Son olarak Antalya demişken İstanbul dönüşünden 1 gün önce Güzel Oba Köy Pazarına uğramadan olmaz diyerek kışlık  yiyeceklerde bazılarını aldık.  Ne demişler Lezzete Giden Yol  Lezzet Tramvayi ile başlar   🙂 15 gün böyle hızlıca akıp gitti. Tabi trafiğe  takılmamak için   erkenden  yola çıkarak İstanbul yolları göründü. Bize.  Yani demek isityorum ki Tatil bitti .  Keşke bütün tatiller bu şekilde olsa .

Tatile gitmeyen Lezzet Tramvayı takipçilerine şimididen iyi tatiller dilerim.

Sevgiyle Kalın

LEZZET TRAMVAYI

Lezzete Giden Yol Lezzet Tramvayi ile başlar

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here